lørdag den 24. maj 2014

My birthday week

Hej smukke engle. Jeg har haft en lækker uge - og en god fødselsdag, men jeg synes nu mere det har været en fødselsdagsuge, og se med her for at få forklaringen…. ;-)
 Her får I et par billeder fra i Tirsdags.. Inden jeg tog på arbejde, var jeg på strøget med min elskede mammi, og fik 2 helt igennem fantastiske gaver, jeg bedårer! Jeg kan afsløre så meget, at I får det at se i et outfit indlæg ;-) Og hey hey, ser den smukke pige på det sidste billede, ikke mega godt ud? Det er jo Michelle fra bloggen Stonemuse, som jeg er sikker på I kender! Hun var godt nok den sødeste længe, og jeg havde det som om jeg kendte hende mega godt, haha. Down 2 earth, med andre ord, I guess.

- Tirsdag, dagen før min fødselsdag, havde jeg det altså allerede som om jeg havde en super god før-fødselsdag! 
 Det blev onsdag = min faktiske fødselsdag! Jeg havde fundet et fint outfit dagen før og det var en lækker dag, selv tak for det gode vejr, Danmark ;) Jeg fik også delt disse fine cupcakes, der bare beskriver mig så godt - Piget, lyserødt og endnu mere piget haha. Jeg kan godt fortælle jer, de var et hit i klassen - OG på lærerværelset ;-) 
 Efter skole, tog mine nærmeste veninder ud og spiste lækker mad. Jeg fik en masse gode og uventede gaver, som jeg er så taknemmelige for - de er de bedste! Og man skal slet ikke glemme de søde kort jeg fik. Blandt andet også disse 2 søde (og lidt grimme billeder) collager på diverse sociale medier, fra veninder. Wow.. Veninder er virkelig ALT hva? <3 
Igår, havde min mor så bestilt pladser, på en mexicansk restaurant og vi fik … tacos! My favorite! Før det, havde jeg været en tur på strøget med mine to andre gode veninder, der ikke kunne tage med ud og spise på selve fødselsdagen. Nu mangler vi bare i morgen, hvor jeg skal på en rigtig fin italiansk restaurant med min far og hans kæreste. Psst, der får jeg også mine gaver fra dem! Og de giver virkelig de bedste gaver, som altid er en kæmpe surprise! 

Så alt i alt, har jeg altså haft en super dejlig uge, med en masse uventet gaver, søde ord, lækkert vejr, masser af grin og what not.. Glæder mig til imorgen, og så håber jeg ellers I har en god weekend! 

Kan I lide disse lidt længere indlæg?
Nogen der vil se fødselsdagsgave-haul? 

Kæmpe krammer,

2 kommentarer:

  1. Det lyder og ser alt for dejligt ud! Det er altid lækkert med forkælelse!
    Glæder mig til at se hvad du har fået i gave.

    Hvad skal du være sidste skoledag?
    Er det egentligt den rigtige blog, du har linket til på bloglovin'??

    SvarSlet
  2. Det vil kommer i løbet af læseferien, haha :)

    Det vil der blive udgivet et indlæg om på onsdag, glæd dig! - Og husk at følg over instagram @victoriakwaan ;)
    - Gud, tak fordi du siger det søde! Der har åbenbart været helt kuks i det, og så har jeg bare gået og troet alt var perfekt. Jeg har skrevet til Bloglovin og det burde blive fikset snarest <3

    SvarSlet

Hver enkelt kommentar, betyder så meget for mig! Tusind tak, fordi du giver mig motivation, til at blogge!